Recenzie Her

her1

Nu știu ce a fost, dar din clipa în care am auzit de acest film, am fost entuziasmat de gândul de a-l vedea. Poate faptul că este un film american în care inteligența artificială nu încearcă să cucerească lumea, poate că firea mea romantică îmi dicta să văd încă o poveste de dragoste, de data aceasta, puțin altfel.

her2

Povestea îl prezintă pe Theodore (Joaquin Phoenix) într-o societate în care tehnologia este implicată în majoritatea activităților. Sfârșitul unei căsnicii și apariția unui nou sistem de operare, extrem de interactiv, devin catalizator pentru desfășurarea acțiunii. Samantha (Scarlett Johansson) este un OS ce evoluează continuu și care este conceput special să simuleze o persoană reală, lucru care facilitează apariția unor sentimente noi pentru ea și dureros de familiare pentru el.

her3

Filmul se bazează pe trezirea unor emoții în rândul spectatorilor și reușește. Cadrele fixe sunt rareori alternate de cadre dinamice, mizându-se pe expresivitatea actorilor, culori și fondul sonor pentru a captiva și menține interesul.

her5

În ceea ce privește distribuția, Joaquin Phoenix reușește să poarte acest film pe umeri. Este un actor bun, în ciuda excentricităților sale și asta se poate remarca în acest film. Datorită faptului că numărul de actori este relativ restrâns, el trebuie să ducă cu adevărat greul în această peliculă. O mare surpriză, pentru mine, a fost Scarlett Johansson. Deși trupul ei este deseori motivul aparițiilor ei pe ecrane, faptul că în acest film îi auzi doar vocea, te face să realizezi că este capabilă de mai mult. Vocea ei seduce și transmite multe emoții, lucru greu de realizat de actori în lipsa unui trup, fie el real sau animat.

her4

Ca și o concluzie, pot spune că acesta este un film bun, cu anumite momente în care scade din calitate și ajunge câteodată și în zona siroposului, dar oricum l-ai privi, tot răscolește ceva emoții. Este o poveste de dragoste prin definiție, este o dramă prin definiție și poți spune, un film artistic prin definiție. Este un lung metraj solid, a cărui valoare se poate ușor remarca.